tirsdag 25. mars 2008

Korleis slette alle kontaktane sine på msn?

Microsoftprogrammer som samarbeider kan verte eit problem når ein prøver å gjere noko som ikkje er meint å gjerast.

Tildømes å vere pålogga på msn på fattern sin pc, samtidig som ein fikser epostklienten. Outlook er da så smart at det utan vidare importerer kontaktane frå (min) msn. Dersom ein prøver å slette desse kontaktane frå Outlook, sletter ein samtidig kontaktane på msn. Og derfor er eg ganske vennelaus og føler meg ganske åleina akkurat no....

Kunne faktisk eit par adresser utanatt, men treng hjelp. Send meg derfor eit "hei" eller noko slekt medan eg er pålogga, så dukke du oppatt på skjermen min.

Dersom du aldri har hatt æren av å ha meg som venn på msn, kan eg opplyse om at epost-adressa mi er <1.fornamn>.<2.fornamn>@ einasteetternamn.net og at eg aldri har avvist nokon...

Ingen kommentarer: