tirsdag 11. mai 2010

No er det lenge sidan eg har skrevet blogg. Då eg skreiv dette, satt eg på hotellet i Nürnberg. Der var eg på ein konferanse i 3 dagar.

Trur eg skal skrive om hendingane dei siste 2,5 månadane ganske raskt, så får me seie at eit bilete seier meir enn 1000 ord.

Tråkktur til Gjervfjellet med Gunhild og to andre tråkkarar. Mykje laussnø og kaving, men me kom til toppen, sjølv utan feller. Ellers har det vorte mange turar i Estenstadmarka og Klæbumarka i vinter.

Ellers har nokon helger gått med til hosting, svimmelhet og sofaligging. Me har ikkje greid å koordinert oss og har vore sjuk annankvar gang. Dermed har me heller aldri funnet ut kven som har smitta kven.

Når begge endeleg var friske samme helg, drog me på kvar vår tur. Gunhild med Tråkk til Blåstøylen, eg med jobben til Åre. Takk til Torstein som arrangerte turen og som vekte meg med å hoppe i senga mi kl 2 på natta.

Så var det påske, på Vestlandet, med ekte vestlandsver. Men passe korte fjellturar var det både på Reigstad og i Gjøvåg, vedstabling og installering av ny pc.


Påsketuren vart utsatt til første laurdag etter påske. Den begynnte litt grått, men regnet forsvann raskt, og solbrillene måtte fram. Nedturen var at eg fann ut at eg hadde gløymd fløyten til middagen. Håpet var at Prestøyhytta skulle vere open slik at me i allefall kunne få litt tørrmjølk. Dessverre var det ingen der, men dei før oss hadde vore meir desperate, og brutt opp låsen. Etterkvar fann me ut at me hadde gløyt meir: begge hadde gløymd tallerken og bestikk…Sola viste seg frå si beste side denne dagen, og resulterte i litt farge og antydning til solbrilleskille. Takk og til mannen med snøscooteren som viste oss vegen tre ganger; da me lurte på om me kjørte rett, da me såg litt forvirra ut når me skulle gå frå parkeringsplassen, og da me hadde gått for langt.


Neste helg var me i bryllaupet til Bernt Harald og Ann-Gjertrud og påfølgjande helg var det Oslo-tur til familien Fossum. Jacob har vorte veldig snakkesalig, og kommenterte det mesta. Me fekk og treffa både familien Seime og familien Wethelund. Sistnemte besøkte me på gården deira i Trøgstad.

Ingen kommentarer: